Saknar dig kompis!

Det finns så många stunder nu den senaste tiden jag tänkt på dig Det finns saker som jag tänker åhh detta måste jag berätta för dig, jag sms men det går inte för du är så långt bort. Finns massor av saker nu senaste tiden jag vill berätta och som jag velat göra med dig, men men dags att börja tänka på att samla pengar så kan pricka av en av mina punkter från min lista sen. Eller har redan börjat samla det som ska samlas är väl semesterdagar...

Men du det verkar som du har det så himla bra så jag är så glad för din skull, men tycker vi bokar in en skype dejt i helgen.

PS! Behöver din adress också, men den kan vi ta på mail.


Kommentarer
Postat av: Garpen

Miss u too my friend!



På lördag när du vaknar se då till att sätta på Skypen så ser jag till att vara inloggad.



Vill höra allt!

2010-06-14 @ 14:40:40
URL: http://garpendownunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0