Måndag

Så var det måndag och trots att jag började 8.30 var jag på jobbet 7.40 och där var min sovmorgon borta. Nej jag hade inte tagit fel på dag eller tid utan vi hade planeringsdag idag och skulle inte vara på jobbet utan på HK idag. Har haft en bra dag och tiden gick riktigt fort faktiskt även om jag första passet tänkte shit vi ska snacka i 2 timmar, men vipps så var tiden inne att samlas igen. Denna dag känns riktigt bra, det känns att man fått ut nått av den.

Blev avsläppt vid jobbet igen och susade hem och bytte och och begav mig ner till gymmet för att köra lite. Blev ca 25 min på löpbandet och så skönt var det när det var klart. Insåg att man kan öka upp tempot ganska snabbt i början men skönast var nog nedjoggningen man kunde ställa in.

Imorgon blir det studentfirande av Mathilda och onsdag möte men på torsdag ska jag till gymmet igen.

Kommentarer
Postat av: Carpediemdamen

Japp det ska vi, och jag körde skiten ur mig idag!

2010-06-08 @ 21:26:15
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0