Huvudvärk...

Huvudet säger bombombom och inte för att barnen varit skrikiga utan jag tror helt enkelt att jag druckit för lite idag. Hade svårt att sova i natt men känns inte som att det påverkat dagen så mycket eller sovit 45 min nu när jag kom hem men inte varit direkt trött under dagen. Lustigt att vi pratade om det under rasten och kom upp flera som hade svårt att somna i natt, var det nått i luften eller?

Började med att vi skulle städa inne med barnen. Själv satte man på sig ett par gamla mjukisar och en tjocktröja och gick ut och skulle leka i containern som just nu står på parkeringen. NJa leka och leka var mer att omfördela allt skit som låg i den. Kan berätta att tog inte många minuter innan jag rann bort och var tvungen att ta av mig tjocktröja, linnet fick väl bli lite smutsigt om det skulle bli så. (Med facit i hand gick det rätt bra) Men det var tok varmt verkligen och jag tror att jag som sagt har druckit för lite vatten idag.
Har nämligen varit ute hela eftermiddagen också...

Inte för att jag klagar för man har ju världens bästa jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0