Helgen är över...

Japp helgen är över och jag har hunnit med en hel del känns det som. Åkte upp till landet i fredags och på vägen upp fixade jag klart mammas present till idag. Det blev lyckat och hon blev både överraskad och glad, sånt gillar vi. Gick och la mig redan strax efter 21 då jag var tok trött...Läste lite ögonen gick i kors, vaknade dock med jämna mellanrum fram till klockan var drygt 01 då jag somnade och sov hela 2 timmar tills jag vaknade av en jätte läskig dröm. Den var så skum.. :S mycket olika saker inblandat. Sen sov jag till morgonen.
Upp och kl 10.00 var jag nere på rangen och skulle ha lektion med Mike. Mamma och pappa var också med för lite tips. Nu är min sving på väg att bli normal igen och tack för de!

Blev tidig hemfärd från landet hem till ingenting. Fick två roliga samtal direkt efter varandra nästan direkt när jag kommit hem =) Blev tidig middag med en trogen vän och ganska tidig hemgång, trött och seg. Men sen på kvällen kunde jag inte sova. När väl somnade så vaknade jag hungrig och klarvaken strax innan 07, nää ville bara somna om.

I fredags fick jag erbjudande från modelhouse och idag var jag och Mutola där och testade de. Det var ganska kul trots att jag var lite nervös, men var skönt att ha med mig någon.

På kvällen har jag och pappa firat mamma och mamma var även här hemma och hjälpte mig med lite saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0