Dags att ta sig i kragen

Japp det är dags att ta sig i kragen och ta tag i detta nu. Förra veckan blev som den blev med träningen men vadå jag hade ju hur trevligt och mysigt istället.

Sa till mamma idag i telefon att det är dags att ta tag i detta nu ordentligt och så börjar jag att äta kladdekaka till fikat, hahah inte bra men den var så sjukt god. Nää men en gång får man synda i veckan och att det är midsommar snart betyder egentligen bara att man kommer ev synda på drickan. Jordgubbar är inte onyttigt!!!

När kom hem orkade jag inte riktigt gå till gymmet men bara byta och pch pallra sig iväg, funderade ett tag på om skulle gå på passet men oj det började precis när jag kom... Blev en tur på cykeln och efter två omgångar på dryga 5 km var så klav jag av och stretcha ut mina korta benmuskler och kände mig som en helt ny människa.  

Kommentarer
Postat av: Carpediemdamen

Bra jobbat.. kommer med snart!

2010-06-21 @ 21:59:15
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0