Blev en lång dag idag....

Kom till jobbet strax innan 08.00 och åkte därifrån strax efter 20.00... Japp det blev en lång dag men tur att man hade mycket skratt på vägen.

De sista timmarna hade vi avdelningsmöten och visst är det skönt att få stryka saker från en lista, ja det är helt klart det bästa med att skriva listor. Imorgon kommer nya barn från små och hälsar på och ska bli kul att träffa de på riktigt inte bara när de går förbi eller på sångsamlingarna. Vi pratade idag om vad vi skulle hitat på för nått med de. Vi sa men vi har en samling och så tar vi fram påsen och sjunger lite. Eller vi "chefen" har samling, hahahha. Det kommer säkert bli bra.

Blev ingen träning idag och känner av nu hur jag saknar att bara byta om och gå iväg och träna, men imorgon ska jag träna. Hade nog ändå aldrig orkar träna ikväll. Nu sitter jag nog uppe enbart för att jag är lite övertrött.

Pratade med min vapendragare innan ikväll och saknat att prata med dig, kändes som det var länge sen fast det egentligen nog inte var så länge sen. Men du plötsligt händer de frågan är bara när! ;) hahah 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0