Blev en helg på landet

Efter mycket planer och lösa trådar som hängde i luften blev det nu tillslut en helg på landet. Slutade tidigt idag då jag öppnade och åkte upp med mamma till landet redan vid 16 tiden.  Så nu sitter jag på landet med datorn i knät och ska snart kolla på Så ska det låta. Sen blir det bara chill i soffan och blir nog en ganska tidig kväll. Ska sova ut imorgon och sen hoppas jag kunna lägga mig en stund på altanen och sola lite.

Har inget alls planerat för helgen annars så ska bara njuta av att göra ingenting och det ska bli otroligt skönt. Funderar på om det är någon som vill följa med på bio och se SATC 2 på bio på söndagkväll?!

NU blir det så ska det låta sen ska jag kolla igenom lite bilder jag hittade på datorn, inte många men några stycken iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0