Ville inte att helgen skulle ta slut...

Kanske risk för långt inlägg men får bli så...

Helgen har varit helt underbar och jätte mysig och önskade bara att den inte skulle ta slut faktiskt! Började med att jag blev väckt av telefonen vid 06.30 i fredags och sen när tyckte jag det var kul?! (fast denna gången klagade jag inte) Skulle bege mig till Bromma strax efter 07 men blev ändrade planer då jag fick sms om att planet var försenat. Men runt 08.20 var jag iaf på Bromma och väntade, planet skulle komma in 35 men på skärmarna stod det att det kom in tidigare =) Första jag ser gå av planet var dock inte den jag väntade på utan en annan skånepåg som känner genom min bror, jo jag blev lite förvånad kan jag säga! Sen kom pågen jag väntade på =)

Hem och slänga oss i soffan och sen blev det en tids TV spels spelade, WII och varför förlorar jag alltid?
Lagom vid lunchtid gick bilen först till Ellagård och vattna blommor och hämta post, men vart gjorde jag av posten? Till centrum och köpa vattenmelon och jordgubbar till kvällen. Där någonstans insåg vi att vi var hungriga och parkerade bilen i skuggan och det blev lunch på ja vad de nu heter mittemot Metro. Sen gick bilen äntligen till landet!

På landet blev det golf och tillslut kom vi även iväg till golfbanan och sa hej hej mamma o pappa och efter en hink blev det banan som fick besök. Jag säger bara jag är mäkta imponerad och jag vet någon som inte besökt en golfbana för sista gången ;) Kvällen spenderades ute och den innehöll både super god mat och dryck, kubbspel, häng på altanen och ja en del mygg.

Kan sammanfatta fredagen som LYCKAD! 

Lördag, hemfärd från stugan och väl hemma igen mera WII spel och sen bar det iväg på fotboll... En lite nervös för skulle stå i malmöklacken (men hellre där än i AIK klacken) och en annan för resultatet. Tyvärr blev det de sistnämda som fick ge vika och resultatet ville inte rätt väg som en viss sötis ville =( 
Blev trevlig och god middag hemma iaf och någon häll skenet uppe riktigt bra ändå trots förlust. 

Ännu en dag LYCKAD! 

Söndag vad ska vi hitta på vad ska vi hitta på var stora frågan? Minigolf blev de och hamna på Åkersbergas äventyrsgolf och efter lite sms så gick ryktena om att denna var Åkersbergas bästa men också svår. Kan bara hålla med om de och efter 2 varv förstår jag fortfarande inte hur man kan gå runt på 25 eller 26 slag på den! Men kul hade vi =) 

En underbar helg gick till ända och sa hej då på Bromma men vi syns snart igen och då om precis en vecka, Lycka =) bokade biljetten idag! 

Bjuder kanske på lite bilder när fått de från mobilen...


Kommentarer
Postat av: Carpediemdamen

Mittemot Metro heter Sawadee, och rätt lag vann ju visst ju!! ;) bilder, absolut, lite mer porträtt nu då va!! Låter som en toppen helg Leniz.. Hoppas den fortsätter åt det hållet!!

2010-07-20 @ 10:10:39
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0