Vilken underbar dag!

Vaknade till så där härligt av att fick sms och insåg att klockan var typ 7, la ifrån mig mobilen när jag sett vem som skicka. Dessutom finns bara en som skickar så tidigt, var ingen panik att läsa kände jag. Gick sedan upp vid halv 9 då jag inte kunde sova längre. Tänkte kolla på sommarlovsmorgon (måste ju checka ett avsnitt så man är uppdaterad tills man jobbar) medans jag åt frukost men hitta inget, brukade det inte alltid gå 9.15? Ja ja blev nått nyhetsprogram.

Gick en runda med Lukas och han fick till sin stora glädje bada och efter de la jag mig i solstolen och njöt. Njöt av den stekande solen och med Lukas brevid mig kunde det inte bli bättre. Låg och njöt i flera timmar. Sen blev jag bjuden på lunch på klubben och sen på glass i Norrtälje, jag har de bästa päronen! till middag blev det korv med bröd, låter inte så kul kanske men riktigt mysigt att sitta ute och äta och då är allt trevligt.

Avslutade som bilden innan visa med att stoppa fötterna i fotbad och det var underbart! Ska köpa fotsalt när är hemma under helgen. Efter det blev det jordgubbar och vattenmelon och Champange =) Inte var dag man dricker äkta skumpa men idag skulle mammas HIO firas. Japp mamma gjorde ju en HIO idag på International golf club at Arlanda. (Inte våran hemmabana) GRATTIS!

Imorgon blir det golf med papps sen på kvällskvisten åker jag hem till mina nallar ;)


Kommentarer
Postat av: Garpen

WOW...onskar jag hade sett HIO. Halsa Lisbeth och gratta från mig

2010-07-09 @ 11:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0