Sommarkramar

Solen solen e gul =)

Man kan inte kllaga på värmen vi har ju just nu så det tänkte jag inte heller göra. En (kort)dag kvar till semestern eller först helg sen en månad semester! Ska bli skönt med semester även om den är otroligt oplanerad, men lutar mot mycket sol och bad om vädret tillåter.

Idag var det några till pluttar som lämnade våran avdelning och fick sommarkramar och mys av de. Vi har fått fler paket idag av barn/föräldar. Jag blir lika rörd varje gång och det är tanken som räknas i varje paket och alla vi fått har de liksom tänkt till om. 
Vi har bla fått:
Paket från Body shop (liten nessesär med tvål, massageolja, liten massagegrej och nått mer)
Godishjärtan, (rosa små hjärtan som nästan ser ut som stenar)
En bok, den var jätte bra och där var det tanke bakom de olika böckerna.
Halsband
Blommor
Sen paket från hela gruppen, handduk, bodylotion, lite mer body lotion, skruppsvamp.

Imorgon blir det mer kramkalas då sista dagen är innan sommarlovet och nästan alla lämnar oss för största avdelningen :(

Men det som betyder mer än paketen vi fått är de ors som de säger och man verkligen hör när de menar de. Idag när krama en mamma hej då sa hon Hur ska vi klara oss utan dig! Åhh jag vart så rörd, min lille plutt ska byta upp sig nu. Men vi ses ju på gården för inne kan han tydligen inte hälsa på?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0