På dejt med mitt favorit Pucko!

Nu fick vi äntligen till den och fick till den där dejten vi så länge talat om.

Kom hem till Puckot strax innan 18 tiden och möter hennes syster och första hon säger är Vad gör du här?! tack för den inte ens hej! hahha nää men jag kliver rakt in i huset istället och hittar mitt Pucko framför datorn. Blev lite snicke snack och efter ett tag ut och spela kort i kvällssolen. Blev bjuden på korvgrillning och jordgubbar och glass till efterrätt.

Hade en mycket trevlig kväll inte bara med mitt lilla älsklingspucko men även me de andra familjemedlemarna som dök upp.

Kom även på att tiden har gått så fort och vi har nu känt varandra såå länge och det bästa av allt är att jag älskar den relationen vi har tillvarandra. Det är kärlek ♥ känt denna liva varelse sedan dagen innan hon fyllde 9år och i augusti fyller hon 17!

Älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0