Hemma och städar

Hemma igen för ett par timmar ja eller för en natt iaf och ska passa på att dammsuga lite och bädda sängen med lakan (för just nu är den tom). Fixa lite frukost inför morgondagen kan vara bra också.

Imorgon tidigt tidigt ska jag bli väckt av ett telefonsamtal eller sms och sen bara sätta sig i bilen på väg till Bromma för att hämta upp finbesöket =) Sen blir det lite chill innan vi drar vidare till landet för att kanske bada och prova på att spela golf. Undrar hur detta kommer gå, men han har ju en bra tränare så måste gå bra ;) Grillning på kvällen och på lör fm åker vi hemmåt igen för att ta oss in till någon pub tydligen och dricka öl inför hans stora match. Malmö-AIK och jag är så snäll och följer med och står i Malmöklacken, måste ju betyda nått iaf och inte att jag har blivit malmöfan iaf! (det är en sak som är säker) Sen hade det varit lite segt att sitta hemma själv meddans han var där... Men lovat att inte störa honom under matchen, han kommer vara tokladdad så hoppas faktiskt malmö vinner.

Söndagen får vi väl ta som den kommer... trist bara att åka ut till Bromma på kvällen igen =( men men kan inte göra så mycket åt saken nu. Men snart ska jag neråt i landet också ju och då hoppas jag vi ses igen!

Nu räkningar att betala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0