Händer grejer nu

Ja jag har inte hängt med riktigt i bloggandet nu under semestern känner jag. Igår kom jag hem från landet efter att ha golfat med pappa. Mötte upp Maria och det blev lite nya saker, underkläder, bikini och Maria slog på stort och köpte massa färg. Hem till henne och målade om balkongen och vips så var den vit istället.
Dagen idag skulle börjat på gymmet men lite huvudvärk och risk för senare solsting stoppade de. Det blev att införskaffa lite mat och sen åkte vi ner till bryggan och la oss i solen. Solen försvann dock efter dryga timmen och nu blev det rastlöst i kropparna. Nää men fanns en del saker som skulle fixas ju... Så blev att plocka ihop och bege sig vidare mot andra äventyr.

Hunnit med en massa idag sen, varit i Skärholmen Centrum, Kungens Kurva Ikea, Barkaby Ikea, Bauhaus, Jysk, Rusta. Där på de olika ställen blev det lite olika shopping och innan den lilla resan började så var vi iväg och Maria köpte nytt "svart gräs" til balkongen som vi la ut och klippte. Det börjar bli jätte fint nu (inte för att det inte var de innan men...)  

Så är så nöäjd med denna fartfyllda dag! Ska lägga mig i soffan nu och bara njuta och hoppas att det blir en rolig match ikväll annars blir det min nya film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0