Golf och sol

Blev ingen lång sovmorgon idag utan flög upp ur sängen vid halv 8 tiden. Flög inte helt frivilligt upp men magen sa att jag var tvungen. Frukost serverades ute och gott med gröt och lingonsylt. Mamma och jag packade våra väskor och våra bagar in i bilen och begav oss till golfbanan. Jag och mamma gick ut strax innan 9.00 och ja de 9 första hålet tog längre tid än de sista 9 hålen. Spelet kom också betydligt bättre igång efter vi vänt på scorkortet (även om jag inte skrev).
Skön dusch och anmäla oss till grillafton nästa tisdag. det blir nog lika trevligt som alltid. 

Efter lite lunch blev det solstolen som gällde och kan avslöja att tog inte så lång tid innan mina ögon gick i kors och jag sov gott. Blev en härlig power nap på ca 15-20 min. 

Till middag serverades hemmagjorda hammburgare, smarrigt och till efterrätt blev det även idag jordgubbar. 

Imorgon blir det sovmorgon och sedan stek på altanen medans mamma och pappa spelar golf. Sedan blir det en tur till Norrtälje och ska se om de har någon god glass där ;) 

Nu är det fotboll i soffan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0