Fredag igen...

Började dagen med ett telefonsamtal när klockan var så där runt kvart i nio och trodde inte skulle somna om, tänkte lika bra att gå upp. Blev inte riktigt så, somnade om och vaknade visserligen till någon gång men vaknade tillslut upp ordentligt kl 11.15?! Ojsan va klockan var mycket jag som tänkte besöka gymmet cirkus 11 men det blev istället kvart i 12 och började med nästan 30 min på cykel (alltid lika skönt) sen in i EL rummet och körde två varv. Mutola (hihi) fick sen slå av sig lite och sen på klpbandet eller den där konstiga maskinen men nää ingen ork alls så blev stretching istället.

Var väl hemma runt 13 tiden och sen har jag hunnit med att tvätta 4 maskiner och hängt och vikt all tvätt, ska bara in i garderoben nu. Handlat lite mat och slappat i soffan. Det känns som jag sprungit milen för är så seg och helt slut i kroppen. Tror inte att det är nått som håller på att bryta ut utan tror bara är lite trött, men lite C-vitamin mår man inte dåligt av.

Nu blir det soffan igen och kanske lite TV-spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0