Det där paketet som kom...

För ett tag sen berättade jag ju om ett paket som jag fick från buzzador, men glömt bort att berätta vad som var i paketet. Det var Berocca boost!

Detta var nått som skulle testas och buzza bland kollegor och kamrater. Berocca boost är ett mentalt uppiggande kosttillskott med vitaminer (B och C), mineraler och naturligt guarana. I och med att den skulle vara upppiggande och hålla i sig hela dagen så passade denna perfekt att testa nu i sommar. Hade varit lite intressant visserligen att testa under basketsäsongen men nu kom den nu och passa lika bra nu.

Jag har testat Berocca Boost bla en en 18 hålsrunda i 28 gradig värme (då man brukar bli totalt slut) och efter lite lunch skule vi in till Norrtälje för att äta glass. Den där tröttheten som i vanliga fall brukar komma kom aldrig och visst var man lite seg på kvällen men slapp den där riktiga dalen. Även efter att ha solat en hel dag passar den utmärkt och även haft vänner som änvänt den dagen efter. De har sagt att man får den där pigga känslan och känner sig pigg och kry.

Jag kan rekomendera Berocca Boost för de som är aktiva nu i sommar men även bara för de som ligger och solar för vet hur seg man blir av de ;) Men en Berocca får en på fötterna igen! 



Kommentarer
Postat av: Carpediemdamen

men du, min kusin undrar, vad är den andra tabletten till för... I påsen bredvid????

2010-07-23 @ 20:05:32
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/
Postat av: Lena

Ja i den låg det torkmedel och det ligger säkert där för att tabletten ska hålla sig torr eller nått. I vanliga fall ligger ju tabletterna i ett rör och blir väl inte fuktiga där. Man ska inte äta den andra tabletten!

2010-07-23 @ 20:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0