Den där känslan man letare efter

Ja idag hittade jag den där känslan som varje golfare letar efter. Nä det var inte det där super slaget som leder till en Hole In One. Utan bara den där känslan som man letar efter när man allting går som man vill. Hittade den känslan idag iaf de första 9 hålen, kan inte klaga på andra 9 hålen heller visserligen. 
Första 9 gick det mesta åt rätt håll och gick på 39 (3 över par) och andra 9 starta kanske inte så bra med en dubbel men den kan jag ta då första bollen gick rätt ut i skogen...Sista 9 hålen slutade med 3 st dubblar vilket inte är ok, men en birdie och 5 par. slutade på 41 slag (5 över par) 

Så slutade på 80 slag från GUL tee vilket är 5 bättre än min hcp. Så det blev lite poäng 41 st och nytt hcp 4.5 och nu gäller det att börja tävla lite för att sänka mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0