13.21 ---) 18.16

Då sitter jag på ett tåg mellan Stockholm och Malmö. Ska nog gå ganska bra att fördriva tiden, ha ju en super tjock bok att läsa. Ja eller super och super men den är tung, eftersom jag är lite efter i mitt läsande då jag läste snabba casch vid midsommar så har jag nu bestämt mig att börja läsa Stig Larsson triologin som mamma nu tjatat om att jag bara måste läsa för den är såååå bra. Sett filmerna innan och visst de är bra får se om böckerna är så bra som alla säger.

Väl framme i Malmö blir jag uppmött och sen så vad som händer i 2 dagar vet jag inte riktigt, lite planer på att besöka Köpenhamn imorgon.

Annars ser veckan ut så här:
Sön-tis kväll Malmö
Tis kväll-tor morgon Trelleborg hos bror
Ondag när bror o fru jobbar så blir det Skåne "runt"
Tor-fre Ängelholm hos faster
Fre-sön Jonstorp med hela pappas släkt.

Ska bli skönt att komma bort lite nu sista veckan på semestern och Skåne är ett underbart landskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0