Välkommen 2010

Så var det dags att börja skriva 2010 eller -10 och det känns knepigt fast mest fult, tycker -09 ser mycket bättre ut än -10... men men jag lär mig nog tycka om de andra me snart.

Kunde inte fått en bättre start på år 2010 =) Spenderade nyårsdagen på fest hos min bror och ja det blev som vanligt alldeles för sent man kom i säng. Men tog igen lite av sömnen på planet hem idag, skönt det är när man bara glider bort och allting är så långt borta. Dessutom fick jag träffa en viss person idag också så vilken toppen start!

Åkte ju buss ner till Malmö i onsdags och på vägen ner började jag läsa en bok, Marley och Jag. Den är lättläst men så vart så fast i den och det var länge sen jag var i en bok och det är en underbar känsla. Inte många sidor kvar nu i boken och nu måste jag bara se filmen. Inte kommit till slutet men är nära men hört att den är så sorlig... Får bli att läsa klart i soffan ikväll för nu är jag pigg....

Blev en bussresa idag me, åkte från trelleborg till Malmö med buss och blev bjuden på en jätte trevlig middag inne i stan och fick sedan skjuts till Sturup. Tack för skjutsen och vi ses snart igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0