Totalt slut

Är totalt slut och skulle nog slockna på en gång om jag la mig i sängen, men samtidigt så vill jag kolla klart på filmen som började kolla på nu på 4:an. Redan ställt klockan och får se om somnar i soffan så får jag väl knata in till sängen sen.

Igår var jag hemma hos Maria för att fira hennes stora dag. Det var verkligen jätte trevligt och även om kvällen slutade tidigare för mig än för andra så hade jag kalaskul. När jag kom hem stupade jag i sängen och va underbart att komma från fest och vara nykter man sover liksom så mycket bättre än med lite annat i kroppen. Hehe.

Lyckades sova en 8-9 timmar i natt igen och sen var det upp och fixa lite saker och så han jag med lite lunch innan skulle iväg till Farstahallen för att spela match mot Polisen.
Vi kom dit tidigt och fick se en underhållande handbollsmatch (var nog färgen på matchdräckten som var mest uderhållande). Insåg att golvet kommer vara raka motsattsen till de vi är vana vid i T.CC detta såg ut att vara fullt med handbollsklister. Så nu denna fråga varför måste man ha så mycket klister när man spelar handboll?
Våran match då?
Jo men vi gör helt klart bästa matchen för säsongen men tyvärr blev det förlust med 61-51 (20-14  20-14  11-9  10-14) Vi vann ju sista perioden =)
Det var roligt och spela men samtidigt väldigt tufft. Nu gäller det bara att vi tar med oss detta spel till nästa match som är mot Lidingö på lördag!

Innan matchen fick vi sätta upp personliga mål för coach och jag har lyckats med mitt. Jag skulle ta fler returer än vad jag innan har snittat. Idag tog jag 10 (8 def 2 off) och jag har snittat nått på 5 tror jag. Så ja jag ökade de iaf och klarade de målet.

Nu börjar filmen igen och nu blir det till att vila i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0