Tillbaka på jobbet igen!

Ja och vilket välkomnande man fick då =) Gick in för att hämta "mina barn" inne på avdelningen bredvid när jag började och möts då av en liten solstråle som kommer och ropar Lena är tillbaka, klart man blir lite rörd. Sen kommer ett av mina "gamla" barn och kramar om mig. Hur ska jag klara mig brukar jag säga till henne när du börjar skolan och inte kommer och ger mig en kram varje dag och varje gång så skrattar hon bara när jag tar upp detta.

Kunde inte haft en bättre första dag på jobbet efter att varit hemma och sjuk i fyra dagar... Nja mina barn kunde dämpa sina röster lite när vi äter. För shit de är ingen lek vad de är bra på att snacka om allt och ingenting, men trots detta så äter de så himla bra och rensar alltid skålarna på bordet och går gärna ut till köket för att hämta mer mat. Men har kommit på att ibland undrar jag om de vill ha mer mat för de vet att de får gå till köket och hämta mera? Hahha de är inte dumma de små liven.

Idag hade jag som sagt en bra start efter fyra sjukdagar. Jag gick ifrån jobbet med ett stort leende =) och visst värmer det ett litet fruset hjärta att höra, Lena jag har saknat dig! eller jag vill bara kramas lite och så sträcker lillen upp händerna i skyn och man får en jätte kram.

Ja jag har nog världens bästa jobb!


Kommentarer
Postat av: Carpediemdamen

Undrar om jag har världens bästa jobb Hmmm!!

2010-01-23 @ 11:11:02
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0