Sjukis =(

Ucsh känner mig som världens mest ynkliga människa... Jag hatar att vara sjuk och varför ska jag då bli det nu? Haft på känn lite febervarning i början av veckan men ingen feber men halsen har spökat lite. Samtidigt har det inte suttit i halsen utan högre upp (bra förklaring va?!). Träna inte onsdag o torsdag och i fredag efter 2 timmar på soffan kändes det ok för att träna och det gick ändå helt ok. Igår var det match och först match med tjejerna. Med facit i hand kanske det inte var helgens klokaste val att spela men inte så att halsen gjorde jätte ont. Nej jag vet man ska verkligen inte träna med halsont, men det kändes inte som vanligt i halsen.
Matchen sen funkade ändå bra och efteråt så mådde jag ganska bra. Var på examensfirande på kvällen och det var inte förren sent jag började få ont i halsen.

Somna på soffan och vaknade upp och tog en tablett för att vila halsen lite och somna gott i sängen. Sov länge imorse och sen legat på soffan större delen av dagen. Runt 15-16 tiden började jag känna mig hungrig och även känna febern krypande... Nu har det gått upp lite känns det som trots tablett mot huvudvärken. Imorgon blir det inge jobb och vi som har utbildningsdag och ska prata hela dagen. Lite synd at missar de, men nu måste jag ha focus på att bli frisk.

Pappa ringer och väcker mig 7.30 imorgon så jag kan ringa läkaren om en akut tid imorgon. Var ju sjuk efter lucia och då de trodde jag hade halsfluss men var inget. Nu är det ungefär samma symtom fast nu har jag feber de hade jag inte då? Men är det inget så är det bara taskigt att jag ska bli sjuk igen efter så kort tid.

Nu tillbaka till soffan och först lite sportnytt och sen En annan del av Köping!


Min vän just nu.
(på bilden saknas dock ett soffbord och lite filtar och en lampa i hörnet...)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0