Nu sängen

Nu blir det att krypa ner i sängen och sova. Så frusen efter träning och dusch, eller det mystiska va att det kom typ 20 min efetr jag duschat?! Kände mig liksom febrig, för inte kan feber smitta genom telefonen heller?, tog och kolla upp de och nää ingen feber men tog en tablett och hoppas huvudvärken släpper lite och att jag jag slipper bli sjukis nu. Har inte tid att vara sjuk nu!

Får se om hinner med ett möte imorgon men annars blir det på onsdag och då är ju kvällen helt ledig också. Men hade gärna haft möte imorgon me... Ja men så tränar vi så himla sent, skulle gärna bytt torsdagstiden både med tjejerna och damerna mot imorgon.

Nä nu sängen!

SOV GOTT ALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0