Min frizon

Efter en tung träning, ja kort kan jag säga att det var inte säsongens bästa så är jag inte på topp. Allting känns tungt och jag orkar inte riktigt med allt just nu, allt blir bara fel. Känns som är nere i en ljup svacka nu och tror att det handlar om en del beslut eller två stora som jag försöker acceptera eller har accepteerat och det är väl de som gör det tungt och jobbigt. Men inget jag ångrar verkligen inte det säger jag till alla som förstår vad det handlar om.

Sitter nu och tänker på att jag längtar till imorgon då jag kan komma till min frizon, ja mitt jobb! Jag älskar mitt jobb och kunde inte haft bättre kollegor och barnen är så underbara. Kan vara på dåligt humör och visst klart att det påverkar jobbet lite men det resulterar väl kanske mest att man får lite kortare stubin... Men annars så blir jag alltid glad på jobbet och barnen gör mig glada och mina kollegor med. Underbart när KO kommer och bara ger ut en kram och säger ja ibland behöver man de. Om ett skratt förlänger livet kommer jag leva länge!

Ja bästa sättet en deppig dag är att sätta sig på en stol eller i soffan och man behöver inte sitta länge innan någon kommer och sätter sig bredvid eller de sötaste är när de liksom backar in i en för att bara sätta sig. En annan underbar kommentar är -Lena vem ska få sitta i ditt knä nu? (innan samlingen och det betyder får jag sitta där) och när lilla charmtrollet drar den kommentaren kan man ju nästan bara säga Ja du får sitta där.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0