Kusinträff och hjälpredor på hemmaplan

Första dagen på jobbet efter semestern och ledigheten. Det var ganska skönt ändå att komma tillbaka till jobbet igen och träffa kollegor och barn. samtidigt som jag var på jobbet så var mamma och pappa hemma hos mig i lägenheten och hjälpte till att borra lite. De ringde också och frågade och de fick ställa upp glasen som skulle upp i glasskåpet, jomenvisst jag tog chansningen att låta de göra de. Det var ett bra val för det blev så fint, de hade även satt upp mina nya gardiner jag köpt.

Lite senare på kvällen kom kusinerna på besök på middag och alltid lika trevligt när de kommer. Av morbror fick jag fina lakanset i inflyttningspresent. Tack för en supermysig middag! 

Supersmarrig mat


Mamma och pappa har hjälpt till att fixa lite saker.


Mina nya lakan av morbror =)

 

Kommentarer
Postat av: carpediemdamen

Jaha så du va på jobbet igår.... trodde det va basket för hela slanten ja.... Oj OJ va fint Lena...

fina gardiner me.... :)

2010-01-06 @ 11:57:16
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0