Jag har bestämt mig!

Japp så var besluten gjorda och jag har bestämt mig och det känns ganska bra ändå. På ett sätt svider det och gör jätte ont och jag saknar det enormt men på ett sätt är detta stora steg i mitt liv och jag känner att det är ändå redo att ta de nu. Mycket som hänt de senaste halvåret och jag känner oavsett vad som händer nu så är det inget jag ångrar eller kommer att ångra. Kommer alltid sakna de ena och det andra kommer jag också sakna men med båda sakerna är det sånt man kommer över. Besluten är inga lätta saker men ändå så vet jag nog innerst inne att det är rätt som jag gör hur tungt det än är!


Appråpå beslut. Så i dagarna nu 24-26 Januari så tar en av bästa vännerna Puff ett av sitt största beslut också. Hon gifter sig i dagarna tre och jag skulle så gärna vilja vara nere i Tunisien med dig nu och inbjudan går jag förbi och läser varje dag. Saknar dig så och hoppas att du har de bästa dagarna i ditt liv! Vi ses när du kommer hem igen. Puss puss kompis!

Till er andra god natt! Får se när jag lyckas somna... däcka i soffan kl 20.00 och vakna upp 20.30...

Kommentarer
Postat av: Carpediemdamen

Bra beslut! Men förstår att det e svårt!

Du jag somnade kl 03.00...snark...

2010-01-25 @ 17:30:00
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0