Imorgon kanske

Får vänta med att träna till imorgon kanske...Får se imorgon hur jag känner mig om jag kan vara med och skjuta lite eller träna lite lätt kanske. Halsen når bra nu idag och inte haft feber alls idag och igår kändes den ganska bra också.

Vill jätte gärna träna redan idag och funderade på att gå ner till Tibble bara för att kolla lite när de träna. Men så bestämde jag mig att det är bättre att vila fullt ut.

Match på söndag och jag vill ju tok gärna spela men inte jag som bestämmer det heller om jag får dressa eller inte. Blackeberg står på schemat och vi kan verkligen slå de och detta är lite för oss en måste match. Dags att bevisa att vi har här och göra.

Blackeberg borta men för ett år sen och då inte riktigt samma lag.


(foto:www.tabybasket.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0