Fredag igen...

Så var det fredag igen och ja det är skönt, ännu skönare var att jag öppnade imorse (7.30) och det betyder att jag hade min tidiga fredag slutar redan 13.00. Hem till pappa och lämna bilen och fick skjuts hem. La mig på soffan och somnade efter inte så många minuter och vaknade upp efter ca 40 min och insåg att jag har tid och sova mera. Sov totalt lite över 2 timmar... Behövde nog sömnen för nu känner jag mig ganska utvilad och redo (så gott jag kan) för träning. Men vad ska jag skylla sömnbristen på då? Sömnlösa nätter, nää inte direkt för sovit ganska ok de senaste nätterna ändå trots allt.
Blev ett möte i tisdags men de i onsdags vart på ett sätt inställt, det körde ihop sig kan man säga! Fast var på ett annat möte och TACK underbara DU för att du fanns där för MIG!

NU är det dags att bege sig ner till träning och känner mig lite sådär. Men vill verkligen träna för har match imorgon men halsen mår sådär. Vet att inte ska träna med halsont, men det är ju liksom inte halsen som är ont utan mer högre upp liksom... Hur ska man kunna förklara och tror att tabletten gör mig svullen där också så nu är de undanstoppade till förmån för vanliga halsisar.

Till sist!!! Jag tror jag har bestämt mig ändå trots allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0