En gammal lista blir ny

Satt och läste igenom mina första blogginlägg då jag hittade denna lista, den är från 2007-04-28. Så nu kommer den igen, fast nu med nya svar!

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Telefonsamtal och vissa sms
Vad gjorde du kl 8 i morse?
Sov
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?
Pratade med en kompis på msn (samma svar)
Det sista du sa högt?
Hmm bra fråga, hej då kanske? (till mamma i telefon)
Vad har du druckit idag?
Vatten, avslaget Coca cola, lite inte avslagen Coca Cola
Vad var det senaste du åt?
Tortelini 
Vad var det senaste du köpte?
Tidning
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Svart (samma svar fast annan dörr)
Vad är det för väder hos dig just nu?
-11 grader och massa av snö
Godaste glass-smaken?
Gammeldagsvanilj (samma svar)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nja jo kanske...
Sover du tungt?
Ibland, oftast. (samma svar)
Drömmer du mycket?
Nää inte spec, men går i perioder
Mardrömmar?
Sällan, men har ju händer...
Det första du tänker på en "bra" morgon?
Åhh sovmorgon och bara lite till
Det första du tänker på en "dålig" morgon?
Nej jag är sen och måste skynda mig en massa. (samma svar)
Vilket ämne var roligast i skolan?
Idrott (samma svar)
Trivs du med ditt jobb?
Stormtrivs 
Favoritklädsel?
Mjukisar (samma svar)
Favoritlåt just nu?
Hmm
Vad ser du om du tittar åt höger?
Min fondvägg
Vad gör dig glad just nu?
Pratar med en trevlig person på msn
Vad ska du göra härnäst?
Gå och borsta tänderna och lägga mig. (samma svar)
Höger- eller vänsterhänt:
Högerhänt. (samma svar)
Humör just nu:
Ganska bra
Favoritgodis:
Zoo
Kläder just nu:
Mjukisar, linne och munktröja.
Musik just nu:
Ingen alls. (samma svar)
Sommarplaner:
Jobba lite, semester, bara njuta, resa kanske.  
Hur många kuddar sover du med:
2
Spelar du nåt instrument:
Nop (samma svar)
Morgon- eller nattmänniska:
Nattmänniska (samma svar)
Vem är viktigast för dig:
Min familj (samma svar)
Bio eller promenad:
Bio och promenad
Är du kittlig:
Under fötterna (samma svar)
Snarkar du:
Inte vad jag vet och ingen har sagt något... (samma svar)
Stjärntecken:
Fisk (samma svar)
Äckligaste insekten:
Hmm fästing är det en insekt? (samma svar)
Vad längtar du mest efter just nu?
En lång härlig sovmorgon, blir nog på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0