Dags att byta om

Japp så var det hög tid att byta om. Presenten är inköpt, klänningen nystruken och champangen på kylning här ska bli kalas. Nja jo kalas ska jag på men klänningen är inte struken men blir typ klänning eller lång tröja och champangen är enligt mig lite överskattat, nää men faktiskt inte så förtjust i de. Dricker inte bubbelvatten och inte knappt vitt eller rött vitt heller och då kombinationen med bubblor och vin nää går inte ihop.

Men ska byta om nu och se vem hur sällskapet ska ta sig till vännen. Kan ana att det blir en lång kväll för vissa och kanske ett besök på krogen för vissa också. Om turen går dit är det lite flyt för mig för då har jag i princip sällskap hela vägen hem.

Känner mig lite halvkrasslig i halsen också och vägrar att bli sjuk nu när jag är frisk så överväger mjukisar på vägen dit över strumpbyxorna, trots allt -14 grader kallt ute. Burr burr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0