Dagen blev inte som planerad för mig

Skulle gå upp vid 9-tien och äta lite frulle och för att sedan få i mig lite lunch innan jag vid 11.30 skulle gå till Tibble för samling 11.45 för match 13.00 mot Luleå BG. Direkt efter matchen skulle jag iväg till Grimstahallen för att coacha mina tjejer mot Bollstanäs.

Inget av de har hänt idag utan istället har jag legat i sängen halva dagen (fram till 12.00) och sedan resten av dagen i soffan.
VARFÖR är kanske en bra fråga?

Gcik och la mig vid 22.45 efter att ha slummrat lite i soffan redan. Vaknar dock upp vid 3-tiden och känner uch jag mår illla. In på toaletten och jaha där var middagen. Mådde redan bättre och tänkte nått jag ätit men lång tid kvar till match jag kan spela. Men 2 timmar senare hade jag ingen lunch kvar heller... Nää så var allt borta tänkte jag. Fast när jag ringde till mamma vid 8-tiden var det bara att säga, jag ringer upp snart. insåg då också att matchen kommer jag inte kunna spela =( Inte ens läge att gå och kolla och bara att försöka lösa tjejernas match. Messa Kråkan eftersom inte ville ringa och väcka henne. Fick svar senare att min ängel löser de, stort TACK. Ringde coach och meddelade att mådde dåligt, och jag som var så TAGGAD! Hade tom drömt om matchen.

Nu hoppas jag på att må bra imorgon så kan jobba på måndag. Har ju mått bra idag sen imorse så klarar nog 48 timmar precis. Men får se hur mår imorgon och ikväll, om får i mig lite mat. Just nu består dagens föda av ett litet glas nypondryck, ett glas blåbärssoppa och 2 glas avsagen Coca Cola. Men börjar bli lite hungrig nu och funderar på att göra mig en omelett.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0