Bloggtorka...nää

Bara haft så mycket annat i tankarna...
Det har dalat ner och man har klättrat upp igen. Imorse var ingen bra dag eller på ett sätt ganska mysig resa på bussen men ändå inte. Tankarna virvlade i huvudet och tänkte bara jag kan komma till jobbet så de kan försvinna. Kom till jobbet och tankarna försvann ganska snabbt. Vilken syn man fick då när man kommer in på avdelningen, hahah det står 6 eller 7 sopsäckar med skräp och massa kartonger som också ska slängas och de väntar bara på grovsopshämtning. Nää vi brukar inte ha så mycket sopor på avdelningen men igår hade vi städdag och gick igenom vårt ena förråd och tre timmar senare var det en del som skulle slängas.

Trots lång dag idag (9 timmar) så har dagen gått ganska snabbt. Barnen leker så bra nu och det är lugnt och skönt på avdelningen. Vi fick berömm av en mamma idag som sa vad har ni gjort, de märks inte att de är 15 barn här. =)

Direkt till träning och det var en kul träning med mycket focus på defens. Skulle köra Janice till en kompis och har inte hunnit släppa henne i Löttinge innan jag möter en bil och ska bara försiktigt ut till kanten och bilen kör förbi, men mitt högra framhjul kör glider rätt ner i diket och jag satt fast. Tack super snälla familjen som hjälpte mig upp. Stora Volvon kom fram och körde upp den lilla röda. Ibland är det bra med en liten bil iaf ;)

Nu väntar jag på att köttet ska tina lite till så jag kan äta middag. Hungrig det är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0