Blandade bilder

Skulle leta fram en bild på ett brutalt blåmärke jag en gång fått under en basketmatch och hittade då en massa andra roliga bilder. Hittade en mapp på datorn som jag kallat bilddagboken och där var bilder från sep 07 fram till mars 09. Dessutom har jag massa andra mappar som heter -06, -07, -08, -09 och nu snart -10.

Får se vad för bilder jag hittade nu, ja de blir några stycken... men har såå många fler bilder.

Brutala blåmärket... april 08

Ja en bild säger mer än 1000 ord.. STOLT ägare av denna, min IDOL! feb 08

I juni 08 köpte jag mina skönaste basketskor (de är saknade)

sep 07 mamma, jag och Lukas på promenad på landet

maj 08 var jag bjuden på underbar lunch hos Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0