Nytt badrumsskåp sökes

När kom hem igår igår från matchen i Södertälje så kom jag hem till en syn i madrummet som jag inte ville se. Skåpet som vasken sitter på hade brakat i golvet och handfatet hängde lite löst. Så ringa pappa och "gnälla" av sig lite och idag var han och kollad upp det hela som jag hade stablat upp med hjälp av en pall och soptunnan. Det är tydligen en ganska bra provosorisk lösning. Så ikväll har jag och pappa varit och kikat på nytt skåp, men hitta inget som var intressant och blir att kolla lite till.

Så nu blir det sen middag, blir Nasse special. Pasta, räkor och creme fraiche idag med smak paprika och chili (ska egentligen vara saffran men jag föredrar faktiskt denna smak.) 

Blir nog en TV-kväll idag, sen är det ju lill-lördag så ska fira med en semla ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0