Det närmar sig slutet...

Idag spelade Garpen sin sista innebandy match på väldigt länge, kanske hennes sista på denna nivå någonsin. Vet fortfarande inte hur det gått men hoppas på att de fick med sig en seger och att hon är nöjd med sin egen insatts. Ja och allt detta får mig att inse att det kanske är dags för mig också snart, ja eller att jag kanske gör min sista basketmatch på denna nivå eller även i Täby linnet. Efter 17 år på basketplanen tror jag det kasnke är dags att börja tänka om det verkligen är detta jag vill. Förra året hade jag bestämt mig jag skulle lägga av, det var trist bara att jag skulle sluta på det sättet som det blev. Men så fick vi chansen att gå upp till Basketettan ändå och då kunde jag ju inte hoppa av, jag gav det en säsong till.
 
Men hur det blir till nästa säsong ja??? Ja jag vet svaret redan och ju närmare sista matcherna för säsongen jag kommer ju säkrare blir jag på hur jag ska göra. Men kan säga att det har grubblats och tänkts och funderats och jag älskar ju detta och jag älskar att spela matcher och jag älskar att spela basket och träna och laget betyder mycket för mig och allt detta har jag vävt in i det hela. Mycket av detta är det också som fått mig att tro att jag vet vad jag kommer att bestämma mig för.

Men även om allt känns bra egentligen så är frågorna och tankarna många?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0