tvätta är segt...

Hatar att tvätta och ikväll var är tvättstugan bokad och just laddat med två maskiner. Trodde det skulle bli några till men kanske blir en till men får se om hittar en bra knapp för handtvätt, inte har jag tänkt på att mina BH ska tvättas i handtvätt eller så har jag kommit åt avancerade såna nu, för visserligen är de flesta nya som ska tvättas. Hade som sagt inte så mycket tvätt men en massa massa svart, så ena maskinen blev proppfull. Men skönt när de är klart, ny bara damsuga av lägenheten också så är jag nöjd.

Köpte ett wii fit plus plus bräda igår men den kommer jag montera (sätta upp) efter nyår då jag har tid att testa den också. Känner ingen lust att sätta upp den innan jag kan prova den ändå. Jobbar under dagarna och sen så...
Ikväll: tvätttid o städtid
Tisdag: Ikea med vännen
Onsdag: Träffa mitt favorit pucko, packa på kvällen
Torsdag: Åker jag till Skåne ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0