Snart åker jag till Skåneland

På jobbfronten är det lugnt, lite barn och har faktiskt hunnit med en hel del nyttigt. Det är riktigt skönt och hinna rensa undan en del saker. Imorgon sista dagen på jobbet detta år sen blir det hem till mamma och pappa innan jag beger mig till Bromma för att flyga till Sturup och träffa min käresta ;) Sen ska vi fira nyår tillsammans med min bror och fruga som ska ha nyårspartaj.

Idag har jag hunnit med en del också, träffade mitt favvo Pucko och åt middag på tacobar, var ju ett tag sen faktiskt. Hann även med att träffa hennes mamma och var kul, var så länge sen. Shit ungen har hunnit bli 17 år, kommer ihåg det som igår dagen hon fyllde 9år.

Nu ska jag ta tag i packningen, men först slå in sista paketet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0