Kollat basket idag

Var och kollade på dammatch i dag i Byängshallen, Täby-Tensta. Täby vann med ca 20-30 poäng tillslut tror jag det blir, men skulle kunnat köra över de betydligt mera för var en del slarv och denna kommentaren kom även från en spelare så ;)

Men nu var det egentligen inte matchen som jag tänkte skriva om utan min känsla att kolla och funderingar efteråt. Helt ärlig så blev jag inte så sugen, jo lite men inte så pass mycket så att skulle fundera på att snöra skorna igen. Men har sagt det förr och kan säga det igen, fär det är ju så att hade vi inte gått upp i ettan förra säsongen (som vi sedan åkte ur igen) då hade jag lagt av säsongen innan.

Jag insåg när jag satt och kollade att det var helt rätt att lägga skorna på hyllan och saknar det faktiskt inte så mycket som jag trodde jag ev. skulle göra. Insåg också att det är så mycket som jag gjort som jag aldrig skulle ha hänt om jag fortsatt spela basket iår. Har upplevt massor med basketen också som inte skulle upplevt om aldrig spelat basket i 17 år, tänk bara alla resor!

Det var ens liv i så många år och nu har man ett helt annat liv, men ångrar inget och inga beslut! Jag är LYCKLIG och väl de som räknas!?

Säsongen 07/08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0