Helgen gick fort

Tänkte skulle avslöja lite om vad som hände i helgen. Planen om Tivoli sprack, ja tågen gick med förseningar över men vi ville inte riskera att bli fast i Danmark så stannade hemma istället. Kollade på handbollen och vilken skräll Sverige slog till med till final! Blev en tur in till stan och kolla lite och en fika.

Sen han vi med en massa under lördagkvällen, massa julmys. Vi baka pepparkakshus och jo det blev lite fint även om en viss gulle inte tyckte samma sak. (fast han erkände morgonen efter att de var lite fint) Efter pepparkakshusbak blev det på med massa kläder och leta fram pulka för nu skulle vi till pulkabacken och åka och hej vad de gick! Men var bra segt att pulsa upp på sidan av backen där ingen hade åkt.... På vägen hem lämnade jag mitt avtryck med en snöängel. Avsluta kvällen med att spela Tribond och ja hur kul är det att vinna på extraslag?!

Under söndagen blev det ännu mera julmys. Det blev julbak och en hel del sorters kakor blev det och jag tackar så väldigt för burken jag fick med mig hem och det finns kakor kvar, tänkte bjuda mamma o pappa på de stora kakorna som jag inte kommer ihåg vad de hette, men goda var de. 

Sen var tiden inne att man skulel resa hem igen =( nästan så man hoppades att planet skulel bli instället så kunde stanna en natt till. Men planet gick och visst var nog lite flyt att just de gick för de två avgångarna som gick innan hade blivit inställda och ersattes med buss. Men de hade jag vägrat hellre bokat om biljetterna till måndagen.

Om ca 22 timmar ska jag vara ute på Bromma igen men inte för att flyga själv men ska hämta upp någon från Malmö, eller rättare sagt två stycken. Min bror och Lina kommer och har lovat att köra och hämta de på Bromma. Men om bara 8 dagar är det min tur att flyga från Bromma igen.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jödekager heter dom... ;)

2010-12-23 @ 19:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0