Gått gått och gått lite till....

Över 17.000 steg stod det på mammas stegräknare när hon släppte av mig ikväll och jag skulle knata hemmåt sista biten genom Centrum.

Jag och mamma har varit inne i stan idag och jag har shoppat en massa julklappar, wieee. Har även hunnit med att klippa mig, det behövdes och allt slitet åkte av, klippte av ca 1 dm men mamma sa det är fortfarande långt, själv tycker jag det är kortare....

Mina julklappsinköp som är klara blev och är nää kan inte skriva vad eller bild på eftersom vissa kanske läser här...
Men blev till
* Kusin vitamin Anna, bestämma paket till kusin Pysen, och sista kusinen lite knepigare.
* Tony, skönt att det är klart. Men han var inte lika rättretad som mig. Attans.... ;)
* Lilla bubben
* Magnus och Lina (nästan iaf)
* En familj i annan stad...

Ikväll ska jag roa mig med att slå in paket hade jag tänkt. Ska försöka få upp en bild när det är klart.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker du kan berätta alla julklapparna, jag lovar att inte berätta... ;)

2010-12-12 @ 02:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0