För mycket...

När kom hem från jobbet hade jag helt enkelt bara för mycket tankar i huvudet och trodde kanske inte var så trött som jag egentligen var. Men är så mycket som ligger till grund till att jag just nu tänker för mycket, trötthet, förkylning, huvudvärk, knät är knas (vad jag gjort ingen aning) och så en massa tankar från jobbet.

Fick prata ute lite eller han märkte att det var nått och även om jag försökte säga att det var inget speciellt bara lite mycket så fick han ur mig orden, tack för de och det kändes faktiskt lite bättre efter de. Efter samtalet tog jag en tupplur i soffan, sov kanske inte riktigt men var stundtals riktigt långt borta. Lyckades nog slumra bort lite tankar och inget jag behöver ta beslut till nu i veckan ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0