Behövde nog sömn

Kanske var bästa medicinen sömn för idag mår jag mycket bättre även om natten var lite jobbig. Vaknade och trodde klockan var runt 6 på morgonen hon var 01.15!!! Lyckades trots att jag frös tok mycket somna om, men eftere någon timme gick jag och hämtade en filt och det blev varmt och skönt, ja lite för varmt tok svettades istället. Trots att bestämt mig kvällen innan att vara hemma tor och hoppas kunna jobba fredag var klockan ställd på 07.00 skulle ringa kollegan som öppna. Sen somnade jag om och sov riktigt länge, skönt tror nästan har sovit 12 timmar i natt ( ja med vissa perioder av vakenhet) plus mina nästan 2 timmar i soffan igår. Så kanske lyckats sova bort de jag hade på gång, hoppas så!
Nu mår jag mycket bättre och ska ta mig ut i snövädret och få lite frisk luft. Slänga papper och lite glas det blir en lagom promenad nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0