Basketsöndag!

I söndags hade jag en sån där dag som jag ofta hade innan, basket en hel dag. Blev en tidig morgon i söndags då jag blev uppplockad kl 8.00 och sen bar det iväg till en hall som jag fortfarande inte riktigt har koll på vart den ligger. Tjejerna skulle spela match och eftersom jag inte hade nått annat för mig denna söndag så skulle jag följa med. Tjejerna hade två matcher och spelade jätte bra båda matcherna, ja de vann fast man inte ska räkna egentligen men det var faktiskt inge snack kan säga utan protokoll att de vann ganska övertygande. Men roligaste var ju att de spela riktigt bra.

Blev lite mat i närliggande centrum och sen tillbaka till tibble CC för att koll på herrmatch och även en inblandad julavslutning för hela klubben. Herrarna vann även sin match och det var kul att se, det är värt att gå och kolla på igen ;)

När väl kom hem la jag mig i soffan och drömde mig bort ett tag, halvsova är underbart!

Ja för något år sen var detta inte alls ovanligt att hade basket hela dagen, nu var det ett tag sen det hände! Men tänk va mycket annat som hänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0