Veckan går fort

Japp så har man varit hemma ett tag och hunnit med en del vettiga saker... eller inte. JObbat har man gjort och ojoj va mycket vi har att göra not! Lite barn och nästan så man känner sig rastlös men tänk va mycket vi har fått gjort och vi har klippt o klistrat namn, snickrat möbler, klippt lite namn till, satt upp alla namn, tvättat lego hunnit med att handla ja det var bara lite.

I måndags han jag med ett läkarbesök för att kolla upp min hosta haft i 3 veckor. Gick väl ok, men fick inge svar egentligen utan ta denna inhalatorn och andas i på morgonen och kväll och gör så i 3 veckor och sen kom tillbaka efter 3 veckor. Jaha så nu knarkar man morgon och kväll och idag börjar jag känna lite att det släpper men vet e sjutton egentligen. Men får väl se vad han säger om dryga 2 veckor och hur det är då.

Som sagt lugn på jobbfronten men ändå så är jag så trött när kommer hem, mamma fråga idag om jag inte sov ordentligt på nätterna men jo tycker jag ändå. Men det är mycket nu runt omkring allting så har väl sina naturliga förklaringar att man är trött.

Imorgon är det fredag och vart helgen ska spenderas är ännu inte klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0