Varit ute och gått

Ja och det gick bra eller jag känner mig lite stel men ingen direkt smärta. Men samtidigt inser jag att det är bra att jag inte jobbar imorgon för tror helt ärligt inte hade orkat med en dag nu ännu, blir så trött av bara promenaden och känner att måste vila ryggen nu. Får se hur blir på torsdag ska diskutera lite med pappa och prata med kollegan ikväll tänkte jag. Nu har jag precis stretchat ut ryggen och ska lägga mig i soffan en stund och kolla på en film kanske för tror inte orkar sitta upp länge. Suttit en stund innan promenaden framför datorn och nu tror jag filmen äntligen är klar, pappa ska få se den ikväll och sen är det bara bränna skivor som är kvar och hitta adresser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0