Tackade ja ändå....

Ikväll har jag tagit ett stort beslut och ja jag tackade ja. Nää jag ska inte gifta mig, hahha. Men från att jag tackade nej och någon dag senare pratade med min vapendragare om detta så började jag tveka om jag verkligen skulle sagt nej. Pratade med mamma häromdagen också och hon fick mig också att tänka i andra banor, hennes kommentar var, men du har ju en sån fin klänning, den du hade på bröllopet!

Så idag när vi pratade önskade jag att skulle kunna komma in på det på nått sätt först gick de inge bra, kunde ju inte bara, Du jag har tänkt på en sak. Men sen helt plötsligt så kom vi in på det naturligt och då så sa jag hur jag kände just nu och japp blev att tackade ja. Det var ju jätte trevligt att höra lite från andra sidan också och det gjorde beslutet ännu enklare. Just nu känns det jätte bra och faktiskt inte så nervös just nu, men vet att kommer vara de sen, men samtidigt så känns det som sagt riktigt bra!


Kommentarer
Postat av: Carpediemdamen

Du ska inte tänka så mycket... Säg ja direkt bara!!

Lycka till! ;)

2010-08-25 @ 08:30:48
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag anar att jag vet vad detta handlar om... Och jag tycker det är BRA att du tackade ja! (om jag nu anar rätt...)

2010-08-25 @ 18:28:09
Postat av: Lena

Joro Linda jag tror att du vet vad det handlar om ;) och tack för din tanke och det ska bli jätte kul =) Glad att jag sa ja!

2010-08-25 @ 21:11:06
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/
Postat av: anette

vad vad vad...., berätta

2010-08-27 @ 15:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0