Skåneveckan del 1

Förra söndagen strax efter lunch gick tåget som skulle ta mig til Skåne och mer exakt till Malmö där blev jag uppmöt och vi åkte vidare en bit utanför Malmö. Där fick jag träffa hela Mr Ts familj (japp både mamma, pappa och syter). Efter en jätte god middag blev det lite kubbspel och sen en cykeltur runt i området. 

Måndagen fick vi sovmorgon och strora frågan var som vanligt, vad ska vi hitta på? Det blev Tivoli i Danmark i Köpenhamn. Hade en super trevlig e.m/kväll på Tivoli. Det blev lite karuseller och en del spel, kom hem med en del söta nallar ja tror de blev 4 st och jag vann faktiskt en helt själv och sen dela vi på en. När vi var på väg hem fick vi glädjande besked att vi blev hämtade vid tåget på väg hem, man tackar för de.

Tisdagen var ju samma fråga fast nu var den kanske ännu större, Vad ska vi hitta på? Dagen innan hade vi lite ideer ju. Ja det slutade med att vi bestämde oss för att åka till Tosselilla. Vi kom iväg vid 12 tiden och frukost/lunch. På Tosselilla hade vi lika roligt som två små barn, hahah, men gäller att ha barnasinnet kvar. Det blev allt från basket på jätte hög korg, vild mus (karusell o inget annat), mini golf, tittande på djur för T tyckte vi skulle gå genom skogen för det var ju kortare ( Ja okej det såg kortare ut..) och bad och vattenkana. Åkte en jätte läskig som jag trodde jag skulel dö i först men som sen visade sig inte vara så läskig och jag ville tom åka igen. Men Tossestupet eller vad den hette var lite äcklig faktiskt. När vi kom hem sen så möttes vi av en hund och jag han tänka men de har ingen hund och nää men på altanen satt hans mormor. Jag han inte ens bli nervös, för ja det kan jag erkänna att jag var på söndagen! Hans mormor var jätte trevlig och nää hon har inte skrämt bort mig ;)

Helgens kommentar står nog ändå hans mamma för när vi kommer hem från Tosslilla och T berättar var vi vart utbrister hon, nää men ni är väl för söta!

Fick middag och sen fick jag skjuts till Trelleborg. Där träffa vi mamma, pappa, Magnus och Lina. Blev lite snicke snack om ingenting och sen var det dags att säga hej då ;(

♥ Hade ett par underbara dagar och att träffa din familj var jätte trevlig och de var super trevliga och som mamma frågade var de lika enkla som mr T. Ja de var de och ja det är possitivt att vara enkel som mr T frågade ;) ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

T's syster har lyckats snoka reda på din blogg dessutom... ;) erkänner

2010-08-06 @ 00:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0