Så var helgen över

Så var helgen över och det har varit en toppen helg. Känns som vi hunnit med en del fast samtidigt käns som vi i nte gjort någonting... Vi har bla spelat golf, spel sälskapspl, kollat på fotboll, ätit kräftor åhh så smarrigt, spelat wii, spelat fotbollsgolf, lunchat på golfklubben. Ja jo så det blev en del ändå. Som T sa på vägen hem, det blir svårare för varje gång man ses att åka hem. Ja igår var det lite jobbigt att komma hem till tom lägenhet, men ett telefonsamtal på kvällen lite senare muntrade upp de, sover du? Jag vet inte riktigt.

TYvärr fick helgen lite trist avslut på fotbollsgolfen då jag kände att jag inte kunde ge alltoch humöret senare på kvällen av mig var nog lite nedstämd. Gjorde nått på andra hålet och kände av i ryggen att det spännde till, men gick att spela vidare, då var man väl varm. Natten var viss del en plåga och imorse när vakna ajajaj. Har inte jobbat idag och blir hemma, tis och ons till och börja med också. Vill ju komma iväg och jobba för blir ju så lätt uttråkad här hemma. Kan inte sitta för länge, inte stå för långe inte ligga för länge, bästa är att röra på sig. Ska försöka gå ut på en lite promenad nu får vi se hur det känns. Centrum fram och tillbaka kanske?

Vi har bestämt ny träff =) och får se om det blir ett Malmöbesök nu denna gång, lutar lite mot de men inte 100 bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0