Redan torsdag!

Så var det redan torsdag och imorgon har jag min korta fredag och kunde inte bli bättre för imorgon kommer T också.

I tisdags var jag på Allsång på Skansen med lilla puckot som inte är så lite längre och vi firar snart 8 år ihop. Shit kommer fortfarande ihåg hur nervös jag var när jag klev in genom biblioteksdörren där första gången. Men allt har sedan dess bara rullat på och ja nu är vi här efter snart 8 år på dagen. Allsången var ok, inte riktigt min musiksmak som var där men funka...

Dagen igår hade jag Carpediemdamen på besök och fick hjälp med en film från släktträffen och efter 5 timmar så vart den nästan klar. Tack för hjälpen det var guld värt! Tror har fått ihop all musik nu också och den ska bara in och sen lite smått och gott som ska pluppa upp. Fick även lite gjort i sovrummet, en tavla kom upp eller två kan man säga. Ja och lite sånt vart fixat, du borde komma hit oftare så är snart lägenheten helt klar ;)

OSm sagt fredag imorgon och jag har kort dag. Efter jobbet in till stan och hämta upp T och sen får vi se om vädret tillåter så blir det kanske lite golf.

Nu till soffan och SATC skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0