GRATTIS SUSAN!

Idag fyller en av mina allra bästa och älsta vänner år!

Jag saknar dig massor och finns så mpnga tillfällen som jag vill ta upp telefonen och ringa eller messa dig och berätta nått som hänt, men nu är du så långt bort och det blir så svår. Men vet att oavsett var vi än befinner oss på jorden så finns du alltid där och det är så enkelt att prata med dig. Spelar ingen roll vad som än händer, månader i USA, Thailand, kvällar på akuten du är alltid där och alltid någon som jag alltid kommer ha nära mitt hjärta! En vänn som du försvinner bara inte. I ♥ U

STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN 19/8


Kommentarer
Postat av: Garpen

Tack Lena!



Miss you like crazy!

2010-08-21 @ 09:25:49
URL: http://garpendownunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0